18 January, 2012

makkk,,STPM kejar aku

eh,asal seru name mak pulak
sepatut seru diri sendiri
bior sedo diri 
pejam celik pejam celik
lap taik mate cket,perghh
da sampai waktu nak jawab paper STPM kot
adoi la

wuu wuu,,takot ~.~"
dah nak masok bulan 2,
satu buku pon aku tak habes stadi
STPM is chasing me
erk?btol ke chasing
nak translate dalam google jap
otak nie aku nie tengah renovate
sbb tuh perkataan perkataan selain bahasa melayu
mcam hampeh cket
hik hok(bunyi keldai mengIYAkan)
keldai pon bole ketawekan aku
naseb larh T.T

blog pon aku tak bole nak on slalu
haishhh,,terpakse

bak kate orang yang lagi tue dari aku,
kite kene berkorban sikit untuk dapat yang lebih banyak
erk,btol ke?

ape2 pon,sori kpd blogger
*mcm la blog aku nie femes emes sgt*
nak nyanyi la sikek~ ~

ku bukan lysa faizureen
ku bukan cik epal
malah jaoh skali dibandingkan dgn hanis zalikha
oke da selesai lagu
kompem lagu nie dudok carta no 1 =.="

oke,,continue cerita xd..
kpd blogger blogger
yang penat2 menziarah blog aku 
tapi tak berhup-date
insyaallah,,lepas stpm
aku mengaktifkan balik blog nie :)



semangat gile kan?
smpai rambut dye pon macam kene renjat ngan karen je :P

No comments:

Post a Comment

menyanyi