24 December, 2012

I'm Great great nineteengg :)


Tiada apa yang lebih bermakna sewaktu birthday 
 selain dapat berkumpul dengan family dan semua yang kita sayang :')


Semalam birthday aku,dan semalam jugak bandar kuantan banjir
Hahaa...

Sempena birthday yang ke 19 nie
wish aku untuk menjadi lebih baik dan perkara-perkara lalu akan aku lupakan 
dan mulakan semuanya semula :)
Thanks dude sebab kau da ajar aku something yang aku tak perasan selama nie
Semoga happy ending la kau dan dia
Hiks,ayat macam ape entah,tampo sikek aku nie
melalut je :)

Seminggu lagi masuk umo 20,unbelievable
sedih nak tinggalkan angka 1 kat dpn umo aku
okay la,Gtg
Tengok la gambo kite yang kat bawah nie ye :**



Thanks coz always beside me,
no wonder its hot or spicy -.-'
Typo.


We are Family and we still young -.-


Me love you guys,seriously :*


#budak nie dah dihantar balik ke rompin
Jumpe bulan 3 pulak baby :**


This cake named kokelat indangjeng brought by cikeret lecepy
 :3 hiks

Haha,saje je buat Xtra large, :P


Jyeah,genap 19 tahun
tenkiu ma and abah sebab besarkan anakmu yang sorang ini dengan penuh kesabaran :3

No comments:

Post a Comment

menyanyi