23 December, 2013

Tak terungkap syukur.

Alhamdulillah-- 24/12/2013 -- usia genap menjadi 20 tahun.
Angka 1 di hadapan umur,sudah ku tinggalkan jauh-jauh,terlalu jauh untuk aku gapai kembali.
Tidak boleh direverse.
Ya,hidup perlu diteruskan azie.
2013 menjadi satu tahun yang penuh dengan perkara baru dan pertama kali untuk aku,
Pertama kali-menjejakkan kaki ke universiti.
Pertama kali-menjadi perantau asing di negeri orang tapi masih di negara sendiri.
Pertama kali-berpisah beribu raban batu km dari keluarga
Pertama kali-mengenali mereka yang berada disini kecuali Isma dan Izzul
Pertam kali-sambut birthday tanpa family--sebak tak terkata!!!
Banyak lah lagi pertama kali nya,ye la.
Bila hidup jauh dari family ni,macamII la kena urus sendiri
Faham kan perasaan tu?
Blog nie dah setahun tak ber-hup-date,last time birthday ke-19..
Lahai,kesian..
Malam nie sepatutnya study mikro,tapi sat la..nak jugak update blog malam nie
Rindu nak coret coret dalam nie,
Final aku hujung minggu ni,berdebar gile!Semoga semuanya dipermudahkan.AMIN.
Terima kasih Encik Kamaruddin dan Puan Azizah kerana menjaga,membesarkan,memberi kasih sayang yang tidak ternilai,membimbing,mendidik dan macamII lagi,Terima kasih untuk 20 Tahun ini dan seterusnya.Terima kasih,Along sayang semua :*
Terima kasih juga buat kau yang tak perlu dimention namenye,kau buat sangkaan yang aku rase tak mungkin berlaku menjadi realiti.Buddyz selamanya.
Dan juga terima kasih kepada budak budak kat rumah yang siap nyanyi lagu bananana kat aku tadi,terharu sungguh,Haha

Salam sayang+rindu dari Kelantan.
Till we meet next year.Insyaallah.


No comments:

Post a Comment

menyanyi